ტრენინგების სერია Erasmus+ პროექტის (მაღალი ხარისხის ციფრული განათლების ხელშეწყობა საქართველოში) ფარგლებში გრძელდება.
ტრენინგების სერია Erasmus+ პროექტის PRODIGE “PROmoting high-quality DIGital Education in Georgia” (მაღალი ხარისხის ციფრული განათლების ხელშეწყობა საქართველოში) ფარგლებში გრძელდება.
შოთა მესხიას ზუგდიდის სახელმწიფო უნივერსიტეტის წარმომადგენლებმა პროექტის პარტნიორი სხვა უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების წარმომადგენლებთან ერთად წარმატებით დაასრულეს ონლაინ კურსი DE potential for inclusion and LLL, რომელიც 19 მარტიდან 11 აპრილის ჩათვლით მიმდინარეობდა.
ესპანეთის დისტანციური განათლების ეროვნული უნივერსიტეტის მიერ გაზიარდა რესურსები, პრაქტიკული ინსტრუმენტები და ხედვები ინსტიტუციების ფარგლებში ინკლუზიური ციფრული განათლების განვითარებისთვის. ექსპერტთა ჩართულობით გაიმართა საკონსულტაციო სესიები და ინტერაქტიული დისკუსიები. სესიების დასკვნით ნაწილში კი თითოეულ უნივერსიტეტში შექმნილი სამუშაო ჯგუფის მიერ წარდგენილ იქნა შემუშავებული ინსტიტუციური SWOT ანალიზი.
პროექტი PRODIGE არის 3-წლიანი სტრუქტურული რეფორმის პროექტი, რომელიც ორგანიზებას უწევს მაღალი ხარისხის ციფრული განათლების (DE) დანერგვას საქართველოში.
პროექტის მხარდამჭერია ესტონეთის ხარისხისა და საერთაშორისო აკრედიტაციის სააგენტო და უნივერსიტეტების ქსელი, პროექტში ჩართულია საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტრო, ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი, 10 უმაღლესი ქართული საგანმანათლებლო დაწესებულება და პარტნიორი საგანმანათლებლო დაწესებულებები ბელგიიდან, ესტონეთიდან, ესპანეთიდან და ხორვატიიდან. პროექტის კოორდინატორია EFMD.
The training series within the framework of the Erasmus+ project PRODIGE – “PROmoting high-quality DIGital Education in Georgia” continues.
Representatives of Shota Meskhia State University of Zugdidi, together with representatives from other partner higher education institutions, successfully completed the online course DE potential for inclusion and LLL, which was held from March 19 to April 11.
The National Distance Education University of Spain shared valuable resources, practical tools, and insights aimed at fostering inclusive digital education within institutions. With the involvement of experts, consultative sessions and interactive discussions were held. In the concluding part of the sessions, each university’s working group presented the institutional SWOT analysis they had developed.
The PRODIGE project is a three-year structural reform initiative aimed at facilitating the implementation of high-quality digital education (DE) in Georgia.
The project is supported by the Estonian Quality and International Accreditation Agency and a network of universities. It involves the Ministry of Education, Science, and Youth of Georgia, the National Center for Educational Quality Enhancement, ten Georgian higher education institutions, and partner educational institutions from Belgium, Estonia, Spain, and Croatia. The project is coordinated by EFMD.