Erasmus+ საერთაშორისო პროექტი “Re-Direction” - უკრაინისა და საქართველოს უმაღლესი განათლების სისტემებში უნარების ხარვეზების იდენტიფიცირება
უნივერსიტეტში მოქმედი Erasmus+ საერთაშორისო პროექტის “Re-Direction” ფარგლებში, წარმატებით დასრულდა პროექტის მეორე სამუშაო პაკეტის პირველი უმნიშვნელოვანესი ამოცანა: უკრაინისა და საქართველოს უმაღლესი განათლების სისტემებში უნარების ხარვეზების იდენტიფიცირება. სამუშაო პაკეტის ფარგლებში ჩატარდა კვლევა, რომელიც მიზნად ისახავდა საქართველოს უმაღლეს საგანმანათლებლო სისტემაში უნარების ხარვეზების იდენტიფიცირებას. პროექტის პარტნიორი უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების ერთობლივი სამუშაო მოიცავდა დეტალურ სამაგიდო კვლევას, რომელიც ჩაატარა საქართველოს ხუთმა უნივერსიტეტმა.
კვლევის უპირველესი მიზანი იყო სამი მნიშვნელოვანი სფეროს - ციფრული ტრანსფორმაციის, ინკლუზიურობისა და მდგრადი განვითარების - ნაკლოვანებების დადგენა. ამ ვრცელი კვლევის შედეგები იძლევა ორივე ქვეყნის საგანმანათლებლო სისტემების შედარებითი ანალიზისა და გასაუმჯობესებელი ღონისძიებების დაგეგმვის შესაძლებლობას.
კვლევის ძირითადი მიმართულებები იყო ციფრული ტრანსფორმაცია, ინკლუზიურობა და მდგრადობა. ეს სფეროები გადამწყვეტია განათლების მოდერნიზაციისთვის, ყველასთვის მისაწვდომობის უზრუნველსაყოფად და სტუდენტების მომზადებისთვის მომავალი გამოწვევებისთვის. კვლევის შედეგები იძლევა ყოვლისმომცველ მიმოხილვას იმის შესახებ, თუ როგორ განიხილება ეს სფეროები უკრაინის და საქართველოს უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში, რაც ხაზს უსვამს მათ ამჟამინდელ მიდგომებში არსებულ როგორც ძლიერ მხარეებს, ასევე ხარვეზებს.
დაფინანსებულია ევროკავშირის მიერ. მიუხედავად ამისა, აქ არსებული ხედვები და აზრები მხოლოდ ავტორ(ებ)ის მიერ არის გამოთქმული და შესაძლოა, არ დაემთხვეს ევროკავშირის ან ევროპის განათლებისა და კულტურის აღმასრულებელი სააგენტოს (EACEA) ხედვებსა და აზრებს. არც ევროკავშირი და არც ევროპის განათლებისა და კულტურის აღმასრულებელი სააგენტო არ აგებენ პასუხს აღნიშნულ ხედვებსა და აზრებზე.
პროექტის შესახებ ვრცლად: https://re-direction.org/
აღნიშნული საკითხის შესახებ დეტალური ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ბმულს: https://re-direction.org/tpost/llgd8ujz21-re-direction-2

