კანცელარია
მიმდინარეობს საიტის განახლება
- დოკუმენტებზე მუშაობის მეთოდების სრულყოფა;
- სასწავლო უნივერსიტეტის საქმისწარმოების ერთიანი წესის (ინსტრუქცია) შედგენა/რედაქტირება;
- საქმეთა ნომენკლატურის შედგენა/რედაქტირება;
- სახელმწიფო სტანდარტებისა და სხვა მოქმედი ნორმატივების შესაბამისად დოკუმენტებზე მუშაობის ორგანიზაციის, დოკუმენტბრუნვის შემცირებისა და სათანადო რეკომენდაციების შემუშავება;
- საჭიროების შემთხვევაში ელექტრონულ სისტემაში (EFLOW)–ში მუშაობაში კონსულტაციის გაწევა;
- ელექტრონულ სისტემაში (EFLOW) დოკუმენტბრუნვის ორგანიზება;
- მატერიალური სახით სასწავლო უნივერსიტეტში შემოსული კორესპონდენციის მიღება, ელექტრონულ სისტემაში ატვირთვა და ადრესატებთან დაგზავნა;
- ელექტრონულ სისტემაში (EFLOW)–ში არსებული სასწავლო უნივერსიტეტის დოკუმენტების (წერილები, სამსახურებრივი ბარათები, განცხადებებისა და მინდობილობების) გადმოწერა და შენახვა ელექტრონული სახით;
- ცნობებისა და საჯარო ინფორმაციის ხელმისაწვდომობა, საქმისწარმოების წესის შესაბამისად გაცემა;
- დოკუმენტების შესრულების მიმდინარეობის კონტროლი და ხელმძღვანელობის ინფორმირება;
- სასწავლო უნივერსიტეტის რექტორისა და ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის სამართლებრივი
- აქტების რეგისტრაცია, ელექტრონულ სისტემაში ატვირთვა, შენახვა, შემსრულებლებისათვისა და დაინტერესებული პირებისათვის დაგზავნა;
- დოკუმენტების ბლანკების შემუშავება;
- სასწავლო უნივერსიტეტის საქმეთა ნომენკლატური შემუშავება/რედაქტირება, რეგისტრირებული დოკუმენტების შენახვა, არქივში გადაცემა და ჩამოწერის ორგანიზაცია;
- კონსულტაციებისა და მეთოდური დახმარების გაწევა სასწავლო უნივერსიტეტის სტრუქტურული ერთეულებისათვის კანცელარიის კომპეტენციას მიკუთვნებულ საკითხებზე;
- სტუდენტზე ორიენტირებული, მათ შორის სსმ და შშმ პირებზე, მომსახურების უზრუნველყოფა (ცნობებისა და სხვა მოთხოვნილი ინფორმაციის დროულად, ხარისხიანად და კანონით გათვალისწინებული ფორმით გაცემა);
- საქართველოს კანონმდებლობით და სასწავლო უნივერსიტეტის აქტებით განსაზღვრული სხვა ფუნქციები.