კანცელარია

მიმდინარეობს საიტის განახლება

  • დოკუმენტებზე მუშაობის მეთოდების სრულყოფა;
  • სასწავლო უნივერსიტეტის საქმისწარმოების ერთიანი წესის (ინსტრუქცია) შედგენა/რედაქტირება;
  • საქმეთა ნომენკლატურის შედგენა/რედაქტირება;
  • სახელმწიფო სტანდარტებისა და სხვა მოქმედი ნორმატივების შესაბამისად დოკუმენტებზე მუშაობის ორგანიზაციის, დოკუმენტბრუნვის შემცირებისა და სათანადო რეკომენდაციების შემუშავება;
  • საჭიროების შემთხვევაში ელექტრონულ სისტემაში (EFLOW)–ში მუშაობაში კონსულტაციის გაწევა;
  • ელექტრონულ სისტემაში (EFLOW) დოკუმენტბრუნვის ორგანიზება;
  • მატერიალური სახით სასწავლო უნივერსიტეტში შემოსული კორესპონდენციის მიღება, ელექტრონულ სისტემაში ატვირთვა და ადრესატებთან დაგზავნა;
  • ელექტრონულ სისტემაში (EFLOW)–ში არსებული სასწავლო უნივერსიტეტის დოკუმენტების (წერილები, სამსახურებრივი ბარათები, განცხადებებისა და მინდობილობების) გადმოწერა და შენახვა ელექტრონული სახით;
  • ცნობებისა და საჯარო ინფორმაციის ხელმისაწვდომობა, საქმისწარმოების წესის შესაბამისად გაცემა;
  • დოკუმენტების შესრულების მიმდინარეობის კონტროლი და ხელმძღვანელობის ინფორმირება;
  • სასწავლო უნივერსიტეტის რექტორისა და ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის სამართლებრივი
  • აქტების რეგისტრაცია, ელექტრონულ სისტემაში ატვირთვა, შენახვა, შემსრულებლებისათვისა და დაინტერესებული პირებისათვის დაგზავნა;
  • დოკუმენტების ბლანკების შემუშავება;
  • სასწავლო უნივერსიტეტის საქმეთა ნომენკლატური შემუშავება/რედაქტირება, რეგისტრირებული დოკუმენტების შენახვა, არქივში გადაცემა და ჩამოწერის ორგანიზაცია;
  • კონსულტაციებისა და მეთოდური დახმარების გაწევა სასწავლო უნივერსიტეტის სტრუქტურული ერთეულებისათვის კანცელარიის კომპეტენციას მიკუთვნებულ საკითხებზე;
  • სტუდენტზე ორიენტირებული, მათ შორის სსმ და შშმ პირებზე, მომსახურების უზრუნველყოფა (ცნობებისა და სხვა მოთხოვნილი ინფორმაციის დროულად, ხარისხიანად და კანონით გათვალისწინებული ფორმით გაცემა);
  • საქართველოს კანონმდებლობით და სასწავლო უნივერსიტეტის აქტებით განსაზღვრული სხვა ფუნქციები.